Onze zeilactiviteiten 2024.

Hieronder ons programma voor 2024 :

8-daagse zeilactiviteit Griekenland Lefkas gebied 19-10-2024 t/m 26-10-2024

Een 8-daagse zeilactiviteit in het prachtige Lefkasgebied op de Ionische Zee in Griekenland.
Vertrekhaven Sivota op Lefkas. https://sunnysailing.com/informatie/thuisbasis-sivota/
We doen dan verschillende eilanden aan als: Lefkas, Kefalonia, Ithaka, Kastos, Kalamos en Meganisi.

Kosten 8-daagse zeilactiviteiten: € 1500,00  19-10-2024 t/m 26-10-2024
Het bedrag is inclusief:
• 8-daagse zeilactiviteit (begeleiding: de begeleiding verzorgt de boothuur incl. nautische kosten)
• Kennismaking/voorbereidingsmiddag
Het bedrag is exclusief:
• Vervoer naar en van Schiphol.
• Retourvlucht Schiphol – Preveza tussen € 300,00 en €600,00.
• Transfer Preveza-Sivota en terug.
• Voeding € 300,00
• Zakgeld
• Extra hapjes, drankjes en eventuele excursies aan de wal.
• Reisverzekering (zelf afsluiten)
• Annuleringsverzekering (zelf afsluiten)

15-daagse zeilactiviteit “Even wat anders” 14-09-2024 t/m 28-09-2024

Een 15-daagse zeilactiviteit in het prachtige Lefkasgebied op de Ionische Zee in Griekenland.
Vertrekhaven Sivota op Lefkas. https://sunnysailing.com/informatie/thuisbasis-sivota/
We doen dan verschillende eilanden aan als: Lefkas, Kefalonia, Ithaka, Kastos, Kalamos en Meganisi.

Kosten 15-daagse zeilactiviteit: € 2700,00
14-09-2024 t/m 28-09-2024
Het bedrag is inclusief:
• 15-daagse zeilactiviteit (begeleiding: de begeleiding verzorgt de boothuur incl. nautische kosten/transfers ter plaatse)
• Kennismaking/voorbereidingsmiddag
Het bedrag is exclusief:
• Vervoer naar en van Schiphol.
• Retourvlucht Schiphol – Preveza tussen € 300,00 en €500,00.
• Transfer Preveza-Sivota en terug.
• Voeding € 600,00
• Zakgeld
• Extra hapjes, drankjes en eventuele excursies aan de wal.
• Reisverzekering (zelf afsluiten)
• Annuleringsverzekering (zelf afsluiten)

Uitleg: 8-daagse zeilactiviteiten

  1. Activiteit (8-daakse zeilactiviteit): € 1500,00 Dit komt op de activiteitenovereenkomst en wordt in twee termijnen betaald. Je mag natuurlijk ook in één keer betalen.
  2. Vliegticket: Zelf een vliegticket kopen bij Transavia. (Tussen 300 en 500 euro) De informatie mbt vluchtnummer, datum en tijdstip wordt natuurlijk door ons aangegeven. We moeten tenslotte wel in het zelfde vliegtuig zitten. De betaling wordt door de deelnemer zelf aan Transavia gedaan.
  3. Voeding: Maximaal € 300,00
    Dit bedrag maakt de deelnemer apart van het eerste bedrag over naar onze rekening. Tijdens de reis bepalen de deelnemers per boot wat ze inkopen, of ze zelf koken of gaan uiteten. Hier kan dus op bespaard worden. Het bedrag dat per boot niet verbruikt wordt krijgen de reizigers van die boot na afloop van de reis terug op hun rekening gestort. Er moet dus per boot een penningmeester zijn en een verantwoordelijke voor de boodschappen. Er zal dus dagelijks een besluit genomen moeten worden mbt voeding/drank. Er kan dus ook regelmatig aan boord gekookt worden. Vanzelfsprekend gebeurt dit onder begeleiding van een staflid.
    In geval je een speciaal dieet hebt, wat soms duurder is, krijg je toch hetzelfde bedrag terug als de rest van je bootbemanning.
    Het totale bedrag van punten 1, 2 en 3 kan zoals gewoonlijk achteraf via ons worden gedeclareerd als begeleidingsuren via PGB.
  • Extra info:
    De 8-daagse reis zal maximaal € 2300,00 kosten. (Zie post 1 + 2 + 3 hierboven.)
    Het kan dus ook veel minder zijn. Dit is afhankelijk van de kosten van je vliegticket en je zelf te kiezen besteding aan voeding tijdens de reis.

Uitleg: 15-daagse zeilactiviteit

  1. Activiteit (15-daakse zeilactiviteit): € 2700,00 Dit komt op de activiteitenovereenkomst en wordt in twee termijnen betaald. Je mag natuurlijk ook in één keer betalen.
  2. Vliegticket: Zelf een vliegticket kopen bij Transavia. (Tussen 300 en 500 euro) De informatie mbt vluchtnummer, datum en tijdstip wordt natuurlijk door ons aangegeven. We moeten tenslotte wel in het zelfde vliegtuig zitten. De betaling wordt door de deelnemer zelf aan Transavia gedaan.
  3. Voeding: Maximaal € 600,00
    Dit bedrag maakt de deelnemer apart van het eerste bedrag over naar onze rekening. Tijdens de reis bepalen de deelnemers per boot wat ze inkopen, of ze zelf koken of gaan uiteten. Hier kan dus op bespaard worden. Het bedrag dat per boot niet verbruikt wordt krijgen de reizigers van die boot na afloop van de reis terug op hun rekening gestort. Er moet dus per boot een penningmeester zijn en een verantwoordelijke voor de boodschappen. Er zal dus dagelijks een besluit genomen moeten worden mbt voeding/drank. Er kan dus ook regelmatig aan boord gekookt worden. Vanzelfsprekend gebeurt dit onder begeleiding van een staflid.
    In geval je een speciaal dieet hebt, wat soms duurder is, krijg je toch hetzelfde bedrag terug als de rest van je bootbemanning.
    Het totale bedrag van punten 1, 2 en 3 kan zoals gewoonlijk achteraf via ons worden gedeclareerd als begeleidingsuren via PGB.
  • Extra info:
    De 15-daagse reis zal maximaal € 3800,00 kosten. (Zie post 1 + 2 + 3 hierboven.)
    Het kan dus ook veel minder zijn. Dit is afhankelijk van de kosten van je vliegticket en je zelf te kiezen besteding aan voeding tijdens de reis

Belangrijk! Zelf een reisverzekering en een annuleringsverzekering afsluiten!

Tot slot:

Indien je nu al zeker weet dat je mee zult gaan kun je dat aangeven via de mail.

Info@overstagreizen.nl

Je krijgt daarna een aanmeldformulier en een overeenkomst waarin de activiteit staat en de bijbehorende kosten.

Aarzel niet om contact op te nemen indien u specifieke vragen hebt.


Disclaimer

Overstagreizen besteedt grote zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de op onze website gepubliceerde data en prijzen. Onjuistheden kunnen echter voorkomen. Overstagreizen is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden voortkomend uit kennelijke (type)fouten.

Deze website kan hyperlinks naar websites van derden bevatten. Het gebruik van websites van derden is voor risico van de gebruiker. Overstagreizen wijst alle aansprakelijkheid voor de inhoud van voornoemde websites af.