15-7-2020 Woensdag

geplaatst in: 2020 Griekenland week A | 0

We zijn vanmorgen rond 8 uur opgestaan en lekker ontbeten met gebakken eitjes. Toen gingen we naar de briefing en vertelden ze ons dat we naar Eufeemia zouden gaan(zij) Wij gingen naar het einde van Ithaka. Na nog wat boodschappen gedaan te hebben gingen we weg en voeren we op de motor de haven en baai uit en hezen we de zeilen. Zodra we de haven uit waren. Maar er was te weinig wind om goed te kunnen zeilen.Dus gingen we nog een stukje door tot er wel genoeg wind was. Na een stuk gezeild ge hebben was de wind weer weg en gingen we verder op de motor tot dat we schuimkoppen zagen. Daar was de wind mer dan perfect en gingen we met een bloedgang door de golven. Alleen moesten we de andere kant op langs het eiland en daar konden we niet scherp aan de wind. Dus moesten we opkruisen om uiteindelijk in de baai terecht te komen. Daar hadden we de schippersborrel enĀ  ging ik snorkelen. Toen gingen we met een klein bootje naar het dorpje om verse vis te halen. Op de boot gingen we de boel koken en opvreten.