Vrijdag 26 augustus 2016 door Wout

geplaatst in: 2016 Griekenland week B | 2

Gisteravond hadden we in de Abeliki-baai gegeten, geslapen en gefeest. Vanmorgen waren we vanuit diezelfde baai weer terug gevaren naar Lefkas Marina. Helaas stond er te weinig wind om te kunnen zeilen. En daarom moesten we de hele tocht motoren. Onderweg naar Lefkas kwamen we dolfijnen tegen! Dat was zo gaaf! De boot van Pepijn,  de Mary Ann waar ik ook op zat hadden voor de tweede keer dolfijnen gezien, dus wij waren enorme bofkonten! We hebben s’ middags in een prachtige baai lekker kunnen zwemmen en ik heb voor de eerste keer met een dinghy rondgevaren. Een dinghy is een klein rubberbootje waar je een buitenboordmotor aan kan koppelen om dan er mee op benzine mee kan varen. Het is heel leuk om te doen! Nu zitten we met de hele groep lekker te eten en straks gaan we naar een cafĂ© dat is omgebouwd in een piratenschip om de week leuk af te sluiten.

Veel groeten vanuit Griekenland van Wout en tot slot: kalinichta!