Reisverhaal Monique

geplaatst in: 2015 Vlieland Mei | 0

Woensdag  13-5-2015                                                               1e dag

Vandaag was het dan zo ver het verwachte weekend naar Vlieland ik mocht vandaag al samen met Moniek en Lieke op voorkennis op weg naar Vlieland ik trof hun in Harlingen Haven, ik werd namelijk gebracht door mijn vader  met onze mooie, relaxte nieuwe auto ik stond perplex hoe snel het was gegaan en het was relaxt!!! Thanks Paps!!

Om kwart voor één trof ik dan Lieke met Moniek aan en hadden we tijd tot kwart voor twee en gingen we inchecken voor de boot die om 14:25 ongeveer ging vertrekken.

Uiteindelijk waren we om 16:00 ongeveer aangekomen op Vlieland waarna we onze koffers hadden ingeleverd en we in de rij voor de fietsen stonden, deze hadden we dus gelukt, dus op naar V.V.V om sleutels te halen waarna we op de fiets zaten en boodschappen gingen doen waarvan we dachten dat we deze wel mee konden krijgen hahahaha dus niet, dus lieten we ze bezorgen geen andere optie mogelijk.

Na het boodschappen doen waren we aangekomen bij huisje Klipper haha wel even wennen, wel knus dat het is hahaha, op het menu stond voor ons hmm Pizza na reizen even makkelijk moet kunnen.

Na het eten een filmpje opgezet Gooische Vrouwen gekeken, en wat gedronken waarna we ons bedje opzochten.

Dit was deze dag!!

Donderdag 14-5-2015                                                              2e dag

Vannacht niet geweldig geslapen even wennen…….

We hadden ontbeten en na het ontbijt gingen wij een wandeling maken in het begraasingsgebied was wel een beetje eng want we kwamen schotse Hooglanders dus tegen en hoe ze ons aankeken pf, pf, echt help dachten we!!!! Tijdens de wandeling hoorde we ook de hele tijd koek, koek we vonden het wel een mooie wandeling.

We waren weer terug op een gegeven moment bij de fietsen, en weer terug even naar het huisje en even geluncht, waarna we naar fietsverhuur gingen om nog fietsen te halen en om Renske, Bastiaan, Wout op te halen van de boot waar ze mee aan kwamen dus waren we compleet!! Waarna we naar het huisje fietste met z’n alle!!!

We hebben met ze alle wat gedronken en waarna we gingen eten koken, wat ook weer heerlijk was en daarna zijn we met z’n alle gaan wandelen.

Dit was deze dag wel zoon beetje

Vrijdag 15-5-2015                                                                    3e dag

Vanmorgen eerst samen ontbeten waarna we daarna met z’n alle op de fiets gingen, we waren net weg en toen ontdekte Lieke dat bij haar de ketting eraf lag oké dan balen!!!!

Dus achter op dan maar bij Renske naar het strand voor het power vliegeren wat ik zelf niet gedaan heb maar de rest wel en ik heb gekeken wat wel even grappig was hahahaha Wout gleed door het zand als een slee met Lieke op z’n rug echt zo grappig!! Daardoor lachen we ook in een deuk!!!!!

Nou vond ik het op een gegeven moment echt wel leuk geweest. Ik had het inmiddels ijskoud dus ik liep samen met Moniek alvast naar strandtent hier lekker met z’n zessen opgewarmd met warme chocolademelk en worteltaart hmmmm dit kreeg ik in plaats van power vliegeren hmmm.

Hierna gingen we naar het huisje en even geluncht en waarna ik even op bed was gaan liggen rust modus, daarna gingen we eten koken en na het eten zijn we samen met z’n alle een avondwandeling gaan maken een avontuurlijke ook wel een beetje want we kwamen een eng persoon vanuit het niets tegen hahaha…………

Daarna nog wat gedronken en was het alweer tijd om het bed op te zoeken zzzzzz

Dit was deze dag.

Zaterdag 16-5-2015                                                                4e dag

Vanmorgen gezamenlijk ontbeten waarna we daarna naar het dorpje toe gingen voor boodschappen + Moniek en ik konden ons vest en shirt ophalen die heel erg mooi zijn geworden en waar wij super blij mee zijn beetje dankzij hulp van Lieke ook thanks!!

Hierna weer even terug naar huisje,waarna we daarna naar het strand gingen voor tocht met Vliehorsexpres. Deze ging naar het uiterste puntje waar we eerst bij het drenkelinghuisje aankwamen heel bijzonder, waarna we daarna door gingen kijken of we ver in de verte zeehonden konden zien en ja hoor die zagen we, en we zagen Texel liggen.

Bastiaan, Moniek en ik troffen ook nog een krab aan whaa!!

Waarna we terug gingen en tijdens terugweg zagen we het oefenterrein van de militaire luchtmacht gaaf!!

Toen we weer terug waren gingen we naar huisje toe waar we even gerelaxt hebben en waarna ik met Moniek even samen ging wandelen even fijn, en gezellig!!! Waarna we eerst groepsfoto’s gingen maken hahahaha!!

Waarna we terug kwamen en vanavond is het menu pannenkoeken hmmmmm!!

Ik ging na het eten even koffer weer inpakken want morgen  helaas weer terug naar huis maar ook wel weer fijn!!

Lieke en Renske hartstikke bedankt het was gezellig en leuk!!!!

Zondag 17-5-2015

Vanmorgen de laatste dingen ingepakt, waarna we gingen ontbijten en verder opruimen waarna we naar de haven fietsten deze gingen we inleveren en we gingen inchecken bij de boot, snik, snik dag Vlieland!! Welkom Home, ik ging er bij Zwolle uit naar Deventer  en hier werd ik relaxt opgehaald door me ouders waarna ik met hun mee ging naar huis, lekker een was kon draaien en mee kon eten fijn, waarna ik daarna naar huis ging en Happy mijn konijn ook weer terug kwam (ook met vakantie),

Ik was heel moe van de reis enz, dus lekker me bed opgezocht zzzzzzz.